Online helpdesk 
Som CompuSoft kunde har du adgang til CompuSoft HelpDesk, et online supportcenter hvorigennem du kan sende opgaver, projekter og spørgsmål til os. Her kan du nemt følge projekter og se besvarelser på dine spørgsmåll. HelpDesken tilgås direkte fra dit CompuSoft system eller fra internettet. Besøg online helpdesken på http://helpdesk.compusoft.dk.

Inden for vores åbningstid er du altid velkommen til at ringe til os på 6318 6318.
Vi gør opmærksom på at der kan være ventetid i travle perioder.


CompuSoft døgnsupport - vi er der altid

Ring på telefonnr. +45 6318 6363.
Med en CompuSoft supportplan har du også adgang til CompuSoft døgnsupport, som er klar til at hjælpe døgnet rundt.


Læs mere her:



CompuSoft HelpDesk
CompuSoft HelpDesk, som er et overskueligt og effektivt system, gør det nemt for dig at kontakte vores supportafdeling. Her kan du som kunde oprette projekter, opgaver, stille spørgsmål og skrive beskeder til vores konsulenter. Via Helpdesken kan du følge dine opgavers løbende processes og du har altid et klart overblik over dine projekter og opgaver.



   


Effektivt workflow

CompuSoft HelpDesk fokuserer på at skabe en så effektiv arbejdsgang som muligt for dig og din virksomheds personale. Et intuitivt webinterface sikrer en god og effektiv dialog med vores konsulenter, som således kan udføre den bedst mulige håndtering af dine opgaver. Du får 

  • Nem og overskuelig registrering af opgaver og spørgsmål.
  • effektiv opgavehåndtering.
  • automatisk adviseringer om besvarelser til rette personer i din virksomed
  • Din virksomhed kan have flere brugere til HelpDesken.
 
   

Tilknyt kontaktpersoner til dine projekter
Undervejs i dit projekts forløb kan du tilføje kontaktpersoner, som vores konsultenter kan kontakte direkte vedrørende den aktuelle opgaver eller sag. Det kan f.eks. være den medarbejder i din virksomhed, der er ansvarlig for den aktuelle opgave, eller det kan være eksterne konsulenter, revisorer eller elektrikere, som du ønsker vi skal kontakte direkte. 

Tilføj flere brugere
Du kan tilføj flere faste brugere, der kan håndtere deres egne projekter i HelpDesken. Det er praktisk og effektivt, når dialogen sker direkte til de personer, der arbejder med de aktuelle sager. Det kan f.eks. være receptionsmedarbejderen, bogholderen, ledelsen m.v.

   

Nem betjening og adviseringer via sms eller e-mail 
Du har altid adgang til HelpDesk systemet og kan håndtere og opdatere dine sager både via webbrowser, mobil og tablet. Tilknyt din e-mail og sms og få automatisk besked, når der er opdateringer og beskeder angående dit projekt. Du kan også skrive beskeder, tilføje billeder og filer til HelpDesken via sms og e-mail.

Alt samlet ét sted
Du får alt kommunikation med CompuSoft samlet på ét sted i HelpDesken, som tilbyder en super brugervenlig webgrænseflade. 

Få detaljeret visning af dine projekter
Perfekt overblik over alle sagsforløb og status. Nem og overskuelig håndtering og opdatering af projekter. Tydelige farvekoder og ikoner indikerer status.

   

Vedhæft billeder og filer
Det er nemt at vedhæfte billeder og filer på din opgaver. Vedhæft eventuelt screenshot af bestemte situationer på dit system, eller vedhæft filer med systemudskrifter, der kan understøtte dine idéer.

Prioritér nogle af dine opgaver over andre
Måske har du mere end én aktiv opgave i HelpDesken, kan du angive i hvilken prioritering du ønsker dine opgaver behandlet. Således fortæller du vores konsulenter i hvilken rækkefølge du ønsker dine opgaver behandlet.

Angiv alvorlighed på din opgaver
Når du angiver alvorlighedsgrad på dine opgaver, fortæller du vores konsulenter hvor meget opgaven haster for dig.

Vi ønsker at løse dine opgaver til din fulde tilfredshed. 
Og derfor er det altid vores kunder, der afgører hvornår en opgave er færdigbehandlet - og derfor er det altid kunden der afslutter en opgave hos os.

Fortæl os hvad du synes
Vi vil meget gerne høre hvordan du som kunde oplever vores support og hvordan du oplever at hver enkelt af dine opgaver er blevet behandlet. Din feedback hjælper os til at optimere vores support. 

HelpDesken er nem at bruge
CompuSoft HelpDesk kan åbnes direkte fra dit CompuSoft system. Således kan du nemt skrive til os hvad du har af ønsker. Du kan også tilgå HelpDesken fra en browser ( helpdesk.compusoft.dk ).
Du kan lære meget mere om hvordan du bruger HelpDesken optimalt ved at gå til vores side med hjælp og vejledning.


24/7 Døgnvagt - vi er der altid.


Ring på telefonnr. +45 6318 6363.
Som kunde hos CompuSoft har du adgang til CompuSoft 24/7 døgnvagt. Det betyder, at du kan få teknisk assistance alle dage, døgnet rundt. Opkald til 24/7 døgnvagten faktureres efter gældende takster.



Supportplaner (Service License Agreements).
Når du er kunde hos CompuSoft, har du mulighed for at vælge mellem forskellige supportplaner. Vi tilbyder standard supportplaner og supportplaner der er skræddersyet til din virksomheds behov. Kontakt os og hør mere.





AAA
Microsoft Partner Silver Desktop
HP Partner Program