Det er vores højeste prioritet at sikre optimal drift af dine services
Vores supportteam holder åbnet 24/7
Du har altid adgang til vores support team. Se herunder hvordan du kontakter os.
Online helpdesk
Som CompuSoft kunde har du adgang til online HelpDesk. Via vores online HelpDesk kan du sende opgaver, projekter og spørgsmål til os. Du kan også følge dine projekter, prioritere dine opgaver og se besvarelser på dine spørgsmål. Du skal bruge dit personlige login for at få adgang.
HelpDesken kan også tilgås direkte fra dit CompuSoft bookingsystem under 'Hjælp menuen' eller du kan indtaste helpdesk.compusoft.dk i din browser.
Nogle gange er det nødvendigt, at vi forbinder os til din computer for at kunne fjernsupportere dine programmer eller din pc. Hertil benytter vi os af ofte af programmet TeamViewer.
Du skal ikke installere noget på din computer. Vi forbinder os online med din computer og kan herefter se hvad der står på din skærm og kan fjernstyre din pc. Vi fjernbetjener aldrig din computer uden forudgående aftale.
AnyDesk er et alternativ til Teamviewer. Nogle gange benytter vi AnyDesk i stedet for Teamviewer til at fjernsupportere dine programmer eller din pc.
Du behøver ikke at installere noget på din computer. Vi forbinder os online med din computer og kan herefter se hvad der står på din skærm og kan styre din pc. Vi fjernbetjener aldrig din computer uden forudgående aftale.
Hvis du har spørgsmål til vores supportteam inden for vores normale åbningstid (alle hverdage fra kl. 9 - kl. 16) er der flere måder du kan kontakte os på:
Ring til vores 24/7 support på (+45)63186363 (24/7 support faktureres efter gældende prisliste og din SLA)
På skemaet herunder kan du læse mere om hvordan du kontakter vores supportteam.
Support uden for vores normale åbningstid
Du kan altid kontakte vagthavende supporter via vores 24/7 support. Husk du skal bruge din personlige PIN-kode.
Sådan gør du:
Ring på tlf. nr. (+45)63186363
Angiv din personlige PIN-kode, og du viderestilles til vagthavende supporter.
Spørgsmål til 24/7 Support faktureres efter gældende prisliste og din SLA.
Du finder din PIN-kode øverst i CompuSoft HelpDesk. Det er en god idé altid at have PIN-koden nær ved hånden, særligt i tilfælde hvor du ikke har adgang til dit system.
Support på helligdage
På grund af påske, jul og andre helligdage er vores kontor og almindelige support lukket følgende dage, men du kan altid kontakte vores 24/7 support på telefon (+45)63186363:
1. april 2021 - skærtorsdag
2. april 2021 - langfredag
5. april 2021 - 2. påskedag
30. april 2021 - store bededag
13. maj 2021 - kristi himmelfartsdag
14. maj 2021 - ekstra feriedag
24. maj 2021 - 2. pinsedag
fra 23. december 2021 - 1. januar 2022 - juleferie
Følg vejledningen under "Support uden for vores normale åbningstid".
Sådan kontakter du vores support team
Det er vores højeste prioritet at sikre optimal drift af dine services
Onlinebooking, gæsteapps, digitale selvbetjeningsløsninger, check-in og check-ud, salgsterminaler, billetsalg, front-desk, adgangskontrol. Vi ved, hvor vigtigt det er, at dine services altid opererer optimalt.
Derfor er det vores højeste prioritet at sikre optimal sikkerhed, oppetid og service. Som kunde hos CompuSoft har du altid adgang til assistance til alle produkter og til alle spørgsmål. Det er dig, der afgør vigtigheden af dine spørgsmål.